dimecres, 10 de març del 2010

BENVINGUTS AL MEU BLOOOG!:)

Ara si! Ja comença a ser hora de donar-vos la benvinguda al blog! Bé, com haureu vist, el meu blog tracta sobre la dansa i els diferents estils que hi ha. Sento no haver-vos donat la benvinguda abans, però m'he despistat una mica! :P 

Però, si us pareu a pensar, que es per a vosaltres la dansa? La majoria de gent, si li preguntes, et dirà que la dansa es ballar. Però realment la paraula "ballar" no significa res mes que moures. Per això, la dansa no només es ballar. La dansa es un art que consisteix en expressar sentiments mitjançant aquets moviments. Però moviments que són diferents dpen de l'estil  que practiquis. Moviments que poden ser suaus, bruscos, ràpids, lents... Cada u, pot moures com vulgui.
Al llarg de la història de la dansa, han existit molts estils que a poc a poc, han anat evolucionant. Podem trobar la dansa clàssica, la contemporànea, funky, jazz, hip-hop... Però no ens hem d'oblidar d'altres estils, que poc a poc s'han anat perdent, com ara les danses populars, o bé que estàn encarats a gent més gran, com ara els balls de saló.

Espero que us agradi el meu blog, i que aprengueu moltes coses sobre la dansa!:)

2 comentaris:

  1. carinyo! que m'agrada molt el teu blog!
    avere si te quede bona nota!
    un besito(K)

    ResponElimina
  2. Bones Erea, m'agrada molt el teu blog i la presentació està molt ben feta.

    Felicitats

    ResponElimina