dissabte, 6 de març del 2010

ELS MILLORS BLOGS DE 4RT!:)

Remenant per tots els blogs, m'he donat compte de que realment a la gent li ha agradat molt el treball d'aquest segon trimestre. Crec que la gent la fet molt a gust, ja que havia de fer una cosa que li agrada.
Els millors blogs d'aquest curs, crec que han estat el de la Digna, la Laia Codines, la Patrícia i l'Ariadna.
El blog de la Digna i de l'Ari, tracten del mateix tema que jo, la dansa, i crec que estàn molt ben estructurats i la informació es molt bona. Apar, han posat molta més informació de la que es demanava i els vidios están molt ben triats. La Patrícia ha fet el blog sobre la moda, i amí m'agrada molt. Dono molta importància al a manera com vesteixo jo i com ho fans els demés, i em torno boja per les sabates i els bolsos. Per acbar, la Laia, ha fet el blog sobre el món del cinema, i com que amí també m'agrada molt, també m'ha agradat llegir-me tota la informació que hi ha posat.
Per altra banfa, també hi han altres blogs que m'han agradat, com el de l'Anna Viladegut,que tracta sobre el patinatge sobre gel o el de la Txell, que parla sobre gimnàstica rítmica, i altres, que m'han fet recordar vells temps, com el de la Nerea, que tracta sobre natació i tots els estiils que es poden practicar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada